Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 17 december 2014

???....kvarstår

Om vem det var i andra änden?... som ringde och väckte oss kl.03:30 i natt!
Vaknade..... tittade på klockan, paniken fyllde mig..... något måste ha hänt mina närstående, ingen annan ringer vid denna tiden på dygnet!!
Det var med stor bävan jag svarade....inget svar och efter en stund hörde jag hur luren lades på. Kollade på min telefon, vilket nummer som hade ringt..... tyvärr "dolt nummer "
Tala om att vara klarvaken med en hel del funderingar  som snurrade runt i huvudet.... tidpunkten var ett bra val om det var någon som tänkt göra inbrott,  för hade man varit borta på kvällen så borde man vara hemma vid denna tidpunkten.
Vi har haft inbrott här tidigare,så man är på sin vakt!  Skönt är det att ha tre stora hundar som vaktar, skulle någon otydd gå in i huset.... lär de definitivt inte komma ut igen!!! och skulle någon ge sig in i stallet.... då släpper vi ut hundarna.
 Mig möter dom först, tätt följd av mina polare!
Ja, det var inte lätt att somna om igen, när man har blivit väckt på detta viset!
                      Ha nu en fortsatt bra dag!
                                   Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: