Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 31 december 2014

Liljegården önskar Dig Gott Nytt år!

Här råder lugnet nu, inga dåliga djur och jag börjar ta tillbaka sömnen som jag har missat i tre dagar. 
Nyår firar jag och mannen, då jag ska upp tidigt imorgon då jag ska arbeta.
Får kanske ändra klockan framåt så att jag håller mig vaken till tolv. Jag har varit uppe sedan klockan fem och ska upp samma tid imorgon... risken är stor att John Blund kommer innan tolvslaget normal tid!
Lite gott att äta och dricka.. ska jag hinna med innan,du vet hur det är när man har satt i sig god mat och är mätt,när man sedan sätter sig, o värmen från brasan, då behövs det tändstickor för att hålla ögonen öppna!! 
Men vi alla här på gården önskar dig ett gott slut på det gamla året o ett Gott Nytt år!! 
                  

             Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: