Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 26 december 2014

Nu ska jag....

...ligga i soffan och äta praliner... hi,hi!!..lite lyx får man unna sig

..tror dock inte själv på detta. 
Här finns nog att göra, eftersom jag har arbetat i dagarna tre, om inte annat så lär det bli till att städa.. för han jag är gift med, vet inte hur en dammsugare fungerar!!....funderar på att skriva en lättläst bruksanvisning till honom!!... men det är nog bara bortkastad tid! 
Mamma är lik sin mamma, vi skurar och vi tvättar och vi fejar....... lär jag få sjunga, då jag mest har lust att dammsuga upp.....!!!!! 
Ingela... nu ska du inte vara sådan, han gör nog en del annat, vilket jag kanske har svårt att se nu, då jag kommer hem och ser allt hundhår på golvet!!!! 
Men först lite frisk luft innan jag sätter igång! 



Frisk luft gjorde nytta, så nu tar jag an mig städningen och mockningen .... för att sedan äta dom där pralinerna.
                           Kram /Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: