Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 19 december 2014

Fredag morgon

Morgon här på Liljegården, jag har fått en hel natts sömn... skönt! 
Har varit ute och tittat till de små lammen och allt ser bra ut.... hästarna har fått sin frukost, de får stå inne en timme till innan jag släpper ut dem. 
Det är inte vettigt!... rena rama regnperioden, får snart ta roddbåten när jag ska ut till stallet. 
Det hade varit bättre om det hade varit frost och det hade kommit som snö.... då hade här säkert legat en meter snö, vid detta laget. 
Nu har jag en arbetshelg framför mig, jag är ju färdig med alla julförberedelserna, så någon stress känner jag inte av. 

Stressa nu inte ihjäl dig inför julen.... julen är inte till för det! 
Du får ha en fridefull helg!! 
Kram från oss här på gården! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: