Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 1 december 2014

Så underbara!!

Tänk om man vore barn, då hade jag inte tackat nej till att få en sådan här i min julklapp..... men nu är jag inget barn, så det är kört!!
De är så läckra inte lätt att välja, då det finns så otroligt många olika, den ena är inte den andra lik! Dessa rara kaniner är danska, men går att köpa i Sverige.
Tur att jag har barn som kan tänka sig att få en i gåva.... så det blir nog till att lägga en kanin i någons paket till jul, vem?...det kan jag ju inte avslöja.
        

      

 Kunde inte välja, så båda åkte ner i påsen och fick följa med hem till Sverige... så får vi se vem som blir den lycklige!!
                                    Kram /Ingela 

5 kommentarer:

  1. Kaninerna är ju ljuvliga!! Såg dom i Danmark, där dom satt så fint i en resväska.. Kunde tagit allt med mig hem.. ;) Såg att vårat danska varuhus i byn hade några liknande.. Kul att vi har detta i vår by, alltid hittar man något som får följa med hem..
    Nu fångar vi tisdagen!
    Kram på Dig
    Marie

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Oj, jag missuppfattatade.... trodde att du menade att ni hade butik där du bor. Men jag instämmer i ovanstående, har alltid något kul med mig hem!!

    SvaraRadera
  4. Ha ha nä här upp har vi inga varuhus(o tur är väl det..), men där är en tjej som öppnat en liten söt butik i Tockarp(står skylt ute vid 24.an).
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna lilla butik som du nämner, tips på vilket sorts sortiment man kan finna där.... kram /Ingela

      Radera

Kommentar: