Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 27 december 2014

Trodde att jag skulle lata mig

..på min fridag,men tiden bara rusade iväg..... mycket som behövdes fixas,helt plötsligt var klockan nästan sex,så blev det med dagen som jag trodde att jag bara skulle slappa och lata mig.

Men man brukar säga att tiden går fort, när du är lycklig... så jag är väl det?.. ha, ha!! Jag tror dock att tiden går fort även om du inte är lycklig!
Sitter just nu i skrivande stund och följer tackans förehavanden ute i stallet, via övervakningskameran.

Hon verkar orolig, går rundor och lägger sig ner stup i kvarten... så jag får väl se om det kommer några lamm i natt?
Jag får göra det bekvämt för mig och sedan bara avvakta... sånt är livet då man är fårbonde!! 


Kram från en som snart behöver sätta tändstickor i ögonen för att hålla mig vaken! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: