Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 30 december 2014

Nu har jag fattat ett svårt beslut

Nu har vi kämpat i två dygn, dag som natt med att flaskmata den lilla tacklammet, men hennes ben vill inte ändra sig.... det vill fortfarande vinkla utåt. 
Så nu har jag fattat det beslutet att hon ska inte lida mer, för något liv med ett dåligt ben ser jag inte som humant.... jag måste tänka på henne.... så därför ska hon få somna in idag. 
Det känns ledsamt men jag vet att vi har gjort allt vi har kunnat,men tyvärr inte till någon bättring. 

                   Sov gott lilla vännen!

2 kommentarer:

  1. så ledsamt men ni gjorde det rätta hon ska ju inte lida men jag förstår att det var jobbigt många kramar josan

    SvaraRadera
  2. Usch ,jobbigt men det är rätt beslut, ni försökte i alla fall<3 Kram Lotte

    SvaraRadera

Kommentar: