Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 29 december 2014

Rensa tankarna...

....var mitt mål med ridturen i eftermiddags. 
Länge sedan sist, då det har regnat i stort sett varje dag som jag har varit fri. Temperaturen visade -16 grader i morse, vilket är för kallt, så jag väntade tills att det blev lite varmare om man nu kan kalla -8 grader för så mycket varmare? 
Med på turen var Frida, hon skulle rida Fari och jag Pjakkur. 
Hästarna ryktade och sadlade. 
Vi påpälsade från topp till tå.... vi skulle iallafall inte frysa. 
Så bar det iväg och när vi hade hunnit bara en liten bit... hade min häst tappat en sko,

 så det var bara till att vända hem igen.

Så länge varade den turen, det positiva med turen var att man hann inte frysa!!....men några tankar blev inte rensade.
Säg den lycka som varar evigt?? 
             Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: