Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 16 december 2014

Morgontrött!!

Varför känns det alltid som om man precis har somnat, när väckarklockan ringer..... vill inte stiga upp!! ser på klockan som i en dimma... Nej, det kan inte vara riktigt!!

Tänk om man, någon morgon kunde vakna upp och  känna sig utvilad, vilken underbar känsla!......då fick man nog inte ha några djur, då föredrar jag morgontröttheten!
Lika bra att hoppa ur sängen om jag ska hinna med och inte behöva stressa.
Möts av tre glada hundar, när jag kommer ner "matte nu ska vi ha mat och sedan en tur ut i friska luften " blir jag inte pigg nu... då vet jag inte vad det ska vara!!
Hero väntar på de andra två hundarna, så att vi kan gå i samlad trupp.... vilket inte är helt lätt!!
Otroligt!!... inget regn, nu på morgonen iallafall, -4 grader.. det gillar vi!!!
                 Kram från en morgontrött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: