Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 29 juli 2024

Måla, måla…

 Kikar in här lite… så här på kvällen, innan läggdags.

Nu är jag igång med penseln, hönshuset först, med risk för att alla mina höns blir vita! Inte det lättaste med ett fyrtiotal höns flaxande omkring öronen!!



När man är alldeles för nyfiken på när jag målar, kan det bli så här…. en ny färg på silkeshöns. Väl att det är vatten baserad färg!

Kycklingarna har hållit sig långt ifrån min pensel, det tackar jag för.


Ja mitt liv består mestadels av målning just nu, men det är skönt att få det gjort. Det går ju som en dans, nu när djuren åter är friska.


Så klart hinner jag även med lite mys ute hos djuren.


Imorgon ny dag och många nya pensel drag, ja det gäller att hänga i om det ska bli klart!
Kram/Ingela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: