Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 21 juli 2017

VARFÖR HAR JAG INTE BÖRJAT TIDIGARE...

...med målningen, för jag gillar verkligen att måla, igår satte jag igång.

När jag hade ångan uppe, vad hände då... jo färgen tog så klart slut.
Får se till  att köpa hem ny idag så att det räcker till hela stallet. 
Sedan blir det till att måla igen så fort vädret tillåter. 




Jag var själv hemma igår, för mannen var i Danmark...så Winston skötte passningen av Estelle medan jag skötte om hästarna och fåren. 
Ännu har Estelle inte fått träffa Lasse, men snart så får han komma in och bekanta sig med henne. 



Winston är så tålmodig, när hon tycker att de har vilat tillräckligt länge och det är tid för bus.. då ställer han snällt upp! 





Tänk att hon har varit hos oss i över en vecka, jag vill stanna upp tiden för att njuta riktigt länge av valptiden. 
Hon får varje dag bekanta sig med något nytt här på gården, igår fick hon hälsa på hästarna och det tyckte hon var läskigt... de var ju jättar i jämfört med henne. 
Ja du här vilar inga ledsamheter, det är full rulle, dagen i enda. 

Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Typiskt att färgen tar slut när man har som roligast :)
    Så söta bilder och jag förstår att du vill stanna upp tiden lite...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: