Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 23 juli 2017

SÖNDAG IGEN!

Så var det åter söndag, den dagen i veckan som får mig att vilja gå i ide...varför vet jag egentligen inte, men så har jag känt i alla tider. 



Så denna söndag blev det en tur till Helsingborg för lite shopping både till mig, hästar och hundar. 
Äntligen var det min tur för att få nya skor...det är ju inte bara  hästarna som behöver skor. 




Några nya eksemtäcken blev det också till hästen, då jag måste ha på lager ifall olyckan är framme och han har lyckats riva det som han har på sig i små stycken... vilket händer allt som oftast! Det är inte billigt att ha en eksem häst,det förbrukas en hel del eksemtäcken under en säsong, men vad gör man inte för sina djur. 



Kvällen kändes ruggig, då regnet piskade på fönsterrutorna, så det var läge för att tände lite ljus en sådan här kväll.



Ja nu har snart söndagen nått sitt slut och tänk att jag överlevde den. 
Ha det gott! 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: