Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 15 juli 2017

VÅGAR INTE GE MIG PÅ.....

....med målningen utomhus,sol och regnstänk då och då, men allt är förberett... så jag ligger i startgroparna. 

Lite kvar att måla inne i stallet, 
Där inne faller det då inga regndroppar,så det kan jag inte skylla på,men känner inte riktigt lusten. 
Det här med att vara pensionär, har en farlig fälla... så lätt att skjuta upp saker till morgondagen. 
Lägger mig iallafall i startgroparna, genom att borsta av det i stallet som ska målas.....alltid något! 

Annars är det som vanligt här på gården, fullt upp med både det ena och det andra. 
Lika svårt oavsett det gäller grimma eller flugskydd till denna lilla, shettis blir för stort till henne, men vad gör man? 


Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Mycket att stå i och ja det där med att skjuta allt till morgondagen vet jag! Så himla lätt :)
    Mysiga bilder av hästar och får som vanligt...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: