Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 25 juli 2017

ÖVERVAKAD INNE I STALLET

Regnväder hade vi här igår, inget ovanligt....så någon målning utomhus var ju helt uteslutet.




Men tro inte att jag latade mig, oh nej!...här finns det målning att göra i alla väderförhållande, både inomhus och utomhus, så arbetslös är det ingen risk för att jag blir. 





En nyfiken oskådare vankade fram och tillbaka för att övervaka vad jag sysslade med.



Det var helt okej, för det är ju hans och hästarnas hem...så det är ju klart att han är nyfiken, vem hade inte varit det? 




Så lite nytta fick jag gjort igår och fint sällskap hade jag hela tiden. 





Ja du Billie, du kan vara helt lugn.... jag tänker inte höja hyran, så du kan lugnt fånga dina möss här i fortsättningen också. 

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: