Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 6 juli 2017

LÄMNAR LANDET I DUBBEL BEMÄRKELSE

Ja jag lämnar både landet dvs lantlivet och landet 🇸🇪imorgon..för några dagar.🇩🇰

 Jag är ju inte den som flyger och far precis, så väskorna hade verkligen behov av att dammas! 
Inte så lätt att veta vad som skall packas ner?...när jag inte har någon resvana,baddräkt eller regnkläder?...med tanke på hur vädret kommer till att bli. 

Får jag bara detta med, så klarar jag mig. 
Nu ska jag inviga den fina lilla necessären som min bloggvän Lotta har tillverkat och gett mig... än en gång Tack Lotta!

Oj!!... jag har ju helt glömt att berätta var i 🇩🇰, det blir till dotterns "Badhotell" i Helsingör!

Även om vädret inte precis lockar till bad, så lär vi hitta på så mycket annat roligt.... loppisrunder blir det säkert. 


Så var packningen klar inför morgondagen. 
Det ska bli kul att byta miljö i några dagar... jag kanske kan tyckas insnöad men jag trivs så bra här hemma på gården bland djuren....här händer det alltid något,så det blir aldrig långtråkigt 

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: