Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 30 juli 2017

BRUNCH!

Så var det söndag igen...hmm inte min favodag precis, men den blir vad man gör den till och inget annat...är det inte så?

Vet du vad?...dagen blev allt annat än grå. Vi blev bjudna på brunch hos vår ena dotter och hennes familj, oplanerat ..men det är väl då som allting blir som bäst! 

Roligt hade vi och kände oss som två spärrbalonger när vi rullade hemåt igen.


Arbete väntade på oss inne i huset, då vi kom hem...vår lilla dammråtta Estelle hade undersökt, hur många bitar hon kunde dela ett par tidningar i, jag säger bara " det var många"!! Tro inte att det stoppade vid det, oh nej!..vattenskålen hade hon badat i och jag säger bara, inte är det lite vatten i en sådan skål när allt flyter runt på golvet!!

Men vem har sagt att det skulle vara lätt med att ha valp i huset.....inte jag i varje fall.

Hon lär väl också bli stor en dag
Kraam Ingela 


2 kommentarer:

  1. Hi hi busiga vilka sötnosar! Ja måndagen är inte så kul heller och ja söndagar gillas inte :)
    Ja kanske vi skulle ge oss in i ullbranschen du och jag!! Otroligt att det funkar också!
    Ha en fin vecka nu...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Titti, här är det massor av bus.
      Hoppas att du får en härlig vecka med sol o värme
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: