Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 3 juli 2017

JAG HAR LOCKAT HIT EN SVARTJOBBARE

Inte det lättaste att få hit någon till att jobba svart nu förtiden, de flesta av barnbarnen har egna sommarjobb...så dom kan jag inte räkna med.
Men vårt minsta barnbarn ville gärna hjälpa mig med att tömma djupbäddarna i hästboxarna.


Det är guld värt för mig, att ha fått hit någon som ville jobba svart.

Jag sparar min rygg och han tjänar   
pengar....bra deeel för oss båda!


Lite energi påfyllning var nödvändigt,då det är ett tungt jobb...inget latmans göra.

Han överraskade mig verkligen, då han på två timmar klarade av att tömma två av boxarna redan idag.....det trodde jag aldrig att han skulle orka med.

Det tar på krafterna att jobba hos mormor, så en lur på soffan blev det

Det känns så skönt för mig att ha fått denna hjälpen med boxarna. 
Sedan är det målning, kanske jag även kan få lite hjälp med detta. 

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: