Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 3 juli 2017

MANDELPOTATIS?? OCH TOMATERNA FUSKAR JAG MED!!

Här växer det så att det knakar övanpå jorden iallafall, om det händer lika mycket under jorden ...ja du, det återstår att se.
Jag har gödslat efter alla konstens regler, skulle det bara bli till blast....då har jag satt min sista potatis!!!



Tomatplantan har jag fuskat med...den fick jag med färdiga tomater av dottern...hon tyckte att det var bäst så!! 



...för det där att oodla tomater, har jag gett upp för längesedan!

Som amatör lyckas man inte alltid så bra, men man måste prova...blir det pannkaka av det hela, så vad då?... världen går ju inte under för det. 

Idag har vi början på en ny spännande vecka. 
Vädermässigt njaa?... inte blir det till att gå i linne precis. 
Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja livet rullar på och vart tog sommaren vägen tro? Blåser ju full storm varje dag nästan...
    Jag har redan skördat min potatis och tomaterna växer på. Och jag som tycker tomater är så lätt :) Det funkar lika bra att köpa färdig planta!
    Ha en finfin vecka nu...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: