Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 4 juli 2017

GLAD ÖVER ETT FRAMSTEG!

Fari frisk, ett stort framsteg, nu är det bara jag och katten som kämpar på.

Även om jag nu efter fem månader tycker att det är drygt, så kämpar jag på varje dag med träningen...jag är envis!!!
Ser framemot augusti, då jag ska röntgas och äntligen få ett svar på hur eländet ser ut!
 Även om jag vet orsaken till att det blev så här, vill jag veta hur det ser ut innanför  
Men till dess är det till att hålla igång, av stillasittande blir inget bättre. 
Var rädd om din kropp, ingen tackar dig....tag med dig dessa orden!❤
Tack för att du orkade läsa, nu går vi vidare till något trevligare. 

I fårhagen är det full fart på lammen. 
Här är det Maja,hon är den äldsta tackan, bra på att fostra lammen och ser ut till att ge lite goda råd åt dessa två busarna!



Behöver väl knappast säga att Fari njuter av livet. 
Bilderna talar för sig. 



Lite avig blev han då han förstod att det var bilder på gång och visade då upp sin bästa sida.. hi!hi!

En häst som är lik sin matte... lika envis!

Det hjälper inte att rysta på huvudet.. 

Andreas min svartjobbare är i full gång inne i stallet med att tömma boxarna...om du visste hur tacksam jag är för detta.
Ja det här var lite av vad som händer här på Liljegården idag.
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: