Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 19 juli 2017

INGET SLÅR DETTA!

Nu är hästboxarna klara inför kommande installning, ny torvmull och spån har det lagts in i samtliga boxar...det går framåt om än inte i racerfart.
Nu är det bara jag som ska få tummarna loss och få målat stallets utsida...det kommer, jag har ju ingen brådska nuförtiden. 




Har gjort ett besök idag hos min bloggvän Lotta på Västrarpsgård och tittat på alla deras djur... alla lika söta och fina...lille Fridur var bedårande. 
Ni har en underbar gård Lotta, allting var så välskött och fint...ni kan vara stolta över er gård! 



Lite sommarblomster plockade jag när jag gick med hundarna, behövde lite fint att sätta på köksbordet... du tycker kanske att det är ogräs? 
Men jag tycker att allt vilt är något av det vackraste som jag kan ha i mina vaser, ingen köpe bukett kan slå dessa skönheter.





Nu är det tid för mig att se över alla djuren inför natten. 
Hoppas att även du har haft en bra dag. 



Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: