Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 14 augusti 2024

Utvilad.

Ingen mobil, ingen  kamera och ingen media, det har varit riktig semester! Istället har jag blivit bortskämd av dottern och svärsonen på deras 

”Badhotell”, många bad har det blivit och massor av god mat.

Det saknar jag nu, när jag åter är hemma till vardagen här på Liljegården.

J. har skött djuren bra, för alla var välmående när jag kom hem. Fari hälsade mig välkommen hem med ett gnäggande. Troligtvis var det istället hans sätt att säga, nu vill jag ha mat. Om det är jag eller J. som fodrar struntar de fullständigt i!

Det behövde inte gå många timmar förrän allt kändes som vanligt igen… slut på grevinna livet!!

Slut på att bli serverad gourmet mat, nu blir det vanlig husmanskost. I nästa vecka börjar vi igen med vecko middagarna här på gården, det ska bli roligt.

Kram/Ingela













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: