Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 augusti 2024

Söndag igen!

 Är det bara jag som är saktfärdig som inte hinner med, samma undran varje helg ”är det söndag nu igen”? Det bästa med söndagen, är att imorgon är det måndag!


Jag har kollat igenom bilder på Eilifur som var tagna för nio år sedan. 


Han har alltid varit ett mat vrak, så jag tycker inte att där är någon märkbar skillnad på kroppsformen. Så jag håller tummarna för att han har en släng av belastnings fång…. istället för EMS, ja jag griper efter alla halmstrån.


Jag fortsätter bantningen på honom och hoppas,hoppas!


Tänk att i år ska jag få äta mig mätt på plommon, en av mina favorit frukter. Har väntat på detta i si så där en tio år, så det glädjer både mig och ulltottarna!



Efter att ha haft tre plusgrader på morgonen, så har värmen kommit åter. Alla är törstiga, så jag kånkar vatten så att ärmarna har blivit minst en meter längre!


Du får ha en bra söndag.
Kram/Ingela





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: