Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 25 mars 2024

I veckan som gått.

 Ja då har det varit något varje dag, förutom djurens dagliga skötsel. Det blir så ibland! Så därför har det varit glest med uppdateringar här på bloggen…men nu är jag här.

Om än lite trött idag efter att Gammelhästen fick kolik sent igår kväll och jag fick ta hit veterinären. Jag hade först vandrat med honom för att se om det hjälpte, men det gav inget resultat… så klart öste regnet ner under tiden!! Idag är allt bra…så skönt.

Jag hoppas att jag slipper magsjuka, idag är det dag två sedan jag passade barnbarnsbarnen, där Aurora senare åkte på det på kvällen. Jag tar hellre en förkylning igen.



Jag håller tummarna för att Adam inte har blivit smittad av storasyster.



Inget som stämmer när det gäller hur vädret ska bli nu för tiden, skulle kunna tro att vi är i April månad hela året!! När det lovas sol då regnar det och tvärtom 







Inte längesedan de började så smått att titta upp ur den svart myllan.
Lika underbart som det är, lika sorgligt är det när de börjar tacka för denna gången.
Då börjar det sticka upp små blyga vitsippor som man kan glädjas åt i stället.
Det är ju detta som är livet, några tar farväl och nya kommer.



Jag hoppas att vi får en lugn kväll och natt här idag.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: