Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 26 december 2023

Skära, klistra, måla, skulptera och sy.

 Länge sedan jag pysslade med mitt dockskåp, men nu har jag fått lust till att börja med att göra möbler till tredje våningen. Barnen ska få en barnkammare där uppe, det får ta sin tid….men kul att se hur det kan växer fram. 





Annars har juldagen varit härligt lugn, bara skött om djuren som vanligt. 



Kollat lite i min gamla bok och fått lite inspiration. Material till inredningen kan man finna lite här och där!



Barnen som så småningom ska bo i barnkammaren får bli små kopior av barnbarnsbarnen.


Ja du det här vad lite glimtar ifrån min dag.

Kram/Ingela

1 kommentar:

  1. Men så härligt med ett dockskåp! Önskar jag hade sparat mitt gamla dockskåp med alla möbler...
    Ha en fin vecka nu och sen laddar vi väl för nyår!
    Kram från ett grått Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: