Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 24 november 2021

STJÄRNORNA PÅ LILJEGÅRDEN

 Yes!!!….när stallsysslorna var fixade, skulle de nyinköpta adventsstjärnorna upp. Vem säger att det ska vara enkelt?… helt fel kontakt! Jag skulle så klart kollat det innan köp, vem hade tid till det hi,hi??


J. han blev så klart glad, när jag snällt bad honom ändra kontakterna så att de fungerade…det gäller att vara len i munnen.                      Så nu har även Liljegården fått upp adventsstjärnorna, två iallafall ! 


Tjugofjärde november idag, julafton om en månad, tala om att månaderna swichar förbi. Beror det på åldern att tiden går fortare och fortare? 



Tittade igenom bilderna som jag tog på barnbarnet o barnbarnsbarnet. Vad gör man inte för några bilder, slet på en tung släde till skogen. Kul att ta bilder på annat än det vanliga, djuren…men det behövs mycket träning innan jag blir nöjd.


Väl att den lilla modellen var på gott humör. Hon lär få vara modell fler gånger, när bestemor ska träna på porträtt!  Kul hade vi, kanske jag allra mest?

Kram från Ingela


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: