Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 19 november 2021

FREDAG !

 Samma trista väder, det tycks inte bli någon ändring! 



Ulltottarna lämnar inte stallet, kloka djur! 




Förvånar mig själv med att redan ha fixat de flesta julklapparna, men det där med att slå in dom, har jag inte så bråttom med. Så lätt att tänka, det tar jag sedan. Men idag så plötsligt hände det, fram med papper och sax! Några blev det och det är alltid något! 





Det har blåst upp till närmast orkan….hej och hå det gäller att hålla i hatten! Det eldas i kaminerna här  så att de står och hoppar….ingen risk att vi fryser. 

Nu får jag gå ut och släppa in hästarna, sedan kan vi hålla fredagskväll.

Kram från Ingela 




1 kommentar:

  1. Vi fick en solig fm men sen kom stormen!! Och nu tror jag snart taket lyfter!!!! Ulltottarna är smarta och stannar inne, hönsen med. Mina vill knappt gå ut längre...
    Önskar dig en fin helg!
    Kram från ett stormigt Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: