Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 20 november 2021

LITE RÖTT IALLAFALL!

 Jag har väldigt sparsamt med färger i inredningen, men nu känns det som att jag behöver lite färg som piggar upp! Rött kan liva upp!




Pelargonerna…visst är de fortfarande fina, men nu känner jag mig redo att släppa den där sommarkänslan.


Så mycket rött fick jag inte med mig hem, om jag inte räknar de röd rutiga rosetterna på kransarna. Ja lite lat får man vara ibland, med färdiga adventskransar.Inte mycket att välja på, om man som jag inte gillar julstjärnor. Så pelargonerna får stå kvar lite till.


På måndag ska jag ut i skogen och ta bilder på vårt barnbarnsbarn. Jag har varit och lånat en gammal kälke som blir rekvisitan, det ska bli jättekul. Tyvärr så finns här ingen snö. Nu håller jag tummarna för att lilla Aurora är på gott humör, på måndag när hon kommer.


Har fixat lite uppe på höskullen, för att ta bilder på henne där uppe i halmen.


Du får ha en mysig helg trots november mörkret, snart har vi advent och då blir det ljusare när adventsstjärnorna lyser upp i fönstren.

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: