Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 22 november 2021

GRÄNSERNA FLYTTAS!

 Dagen har liksom bara försvunnit, ser det som positivt!



Frost och sol, det klagar jag då inte på, har  varit  tillsammans med dessa två…så mysigt.

När jag  fick barn hade jag en önskan, att få se dom växa upp.

När jag sedan fick barnbarn ville jag vara med och se de växa upp.

Nu har vi barnbarnsbarn och då är det de vi vill följa….ja gränserna flyttas efter hand. Är så tacksam över att ha fått följa alla så här långt i deras liv.

Min vecka började på ett bra sätt. Imorgon är det dags för tredje vaccinationen plus årets influensavaccin, gör vad jag kan för att kunna hänga med.

Jag hoppas så klart, att även du har haft en bra start på veckan.

Kram från Ingela 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: