Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 28 januari 2019

STÄD OCH BAD

Så tråkigt att snön smälter till slask!! Tänk så mysigt det har varit och jag har kunnat orientera mig utan pannlampa... bara det är guld värt!  



Idag har jag halmat inne hos mina ulltottar och hos hönsen. 
Alla ville vara med och hjälpa till.....ingen skulle så klart gå ut, så det tog lite längre tid  men vadå? 



Det finns alltid massor att göra, när man har djur, ingen risk för att vi bli sysslolösa .... eller hur Lotta? 


Idag har jag och Estelle haft brottningsmatch inne i duschkabinen, trångt...ja det kan jag väl lugnt påstå! 
Värre är det när Winston ska badas, för han kan öppna dörren inne ifrån, så mannen får stå utanför och hålla igen.
Tala om att det är en syn för gudarna när jag badar hundar ...ja det vill jag lova!! 
Har du också haft en bra måndag  
Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: