Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 12 januari 2019

REGN OCH HALV VISSNA PELARGONER

Regnväder, smutsiga fönster och halv vissna pelargoner...ja så såg lördagen ut! 


.... vädret kunde jag inte göra så mycket åt och putsa fönster i regnväder.... lönlöst!
Så det enda jag kunde göra något åt, var ju de där vissna pelargonerna.



Av skotten blev det till sex nya vita Mårbacka pelargoner.... sedan kommer det allra svåraste, sköta om dom. 



För växterna här hos mig lever ett hårt liv, sköter dom inte som jag gör med djuren.
Men var och en till sitt, är det bestämt något som heter... eller hur?? 




Smutsiga fönster och regn ute, men inga vissna blommor längre.....tycker att det iallafall var en bra början.

Njut av livet oavsett väder eller smutsiga rutor, för det tänker jag göra.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: