Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 6 januari 2019

DET FANNS EN SOL....

... bakom de grå molnen...ja den finns där alltid även om det ser mörkt ut!  
Igår min lilla åter komma ut till sin övriga flock. 
Lycka för både henne och mig. 



Så hela flocken flyttade jag till en hage med nästan inget bete alls. Det ser ut till att gå bra, men jag ropar inte hej ännu.



Helgen har varit underbar med många ridturer. 
Vi har också haft hela familjen här på dansk julmat....som är bl.a
fläskstek, stekt anka, karamelliserade potatis, rödkål m.m.Härligt att få rå om dom, alla på en gång..... inte helt lätt att få till det, men det gick!! 

Imorgon måndag, helgdagarna är över.... rätt så skönt när allting blir som vanligt igen. 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. God morgon Ingela! ÅH vad skönt o läsa om att Wilda känns bättre o får gå ut i flocken....det är en hemsk sjukdom...alltid ha extra koll varje dag, timme.... (vet precis o har ju Thora jag har extra koll på).... Skönt att vi nu rullar på i vanliga veckor!! Ha en underbar vecka på Lijlegården - kram Wilda lite extra från mig...kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: