Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 18 januari 2019

LYXIGT VÄRRE!

Vilken början på dagen, jag var ute i stallet när jag hörde en bil köra in på gården. 
Vem i hela friden kunde det vara?
Annika!!..som ville hjälpa mig, med att ta stall arbetet, vilken lyx för mig så här på en fredags morgon.


Inte varje dag som jag får en sådan överraskning. 



Så medan Annika skötte allt i stallet, kunde jag sticka iväg till Lokalföreningen och fylla bilen med djurfoder.....ja det går ju åt en hel del.


Något måste hon ju få för hjälpen. 
Så hon fick ta en häst och ge sig ut på en ridtur i det vackra vädret med sol och frost....ja du läste rätt, alltså inget regn!! 


Hästarna var så klart längst ut i hagen, du kan se Annika och hästen längst bort.



Ikväll lagade mannen middagen, bara till att sätt mig till dukat bord...alltså vilken lyxig dag!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: