Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 1 januari 2019

ÅRETS FÖRSTA DAG....

...har varit så där härlig, med massvis med frisk luft...det gillas!! 
Blåsten har inte stoppat mig, det ska till värre stormar för att stoppa frun på Liljegården! 



Lite träning med hundarna ute hagarna och så klart blev det även mycket bus, när yrvädret Estelle var med!





Jag nöjde mig med att vara på marken, trots att en ridtur kändes lockande....har ju ett helt år framför mig, så varför utmana ödet i denna blåsten? 



Funderade idag på att jag uppskattade ledigheten på ett annat sätt då jag jobbade....det var en helt annan känsla. Nu går ledigheten av bara farten, det är  just själva känslan som jag saknar.....inte själva jobbet, för det har jag inte tid med! 
Ja lite snurriga tankar eller hur..så här på årets första dag?? 
Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: