Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 11 januari 2019

HÄSTARNA HAR FÅTT ARBETA

Fick besök imorse av Annika, som ville ta mockningen av boxarna...ja, jag bara bugade och tackade!


Mitt ständigt dåliga samvete, måste komma igång och köra hästarna, men tiden går ju så himla fort. 
Dumt att skylla på tiden, det är bara till att se att komma upp ur bingen tidigare om morgnarna Ingela! 
I nästa vecka, då kanske en häst ska få selen på och spännas framför vagnen.... ja det ska jag sätta som mål. 


Annika fick göra mig sällskap idag på en långtur.
Ett bra träningspass för både hästar och ryttare.... ojämn och backig skog, där det gällde för hästarna att veta var de satte ner hovarna
Ja tala om svettiga hästar, efter nästan ett tre timmars långt pass och två nöjda ryttare. 
Nu kan jag tala om att tiden gick fort, utan att ljuga! 
Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: