Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 27 januari 2019

BLEV RÖRD!

Tänk att det fanns någon som brydde sig, om mig och lilla Wilda.... blev riktigt rörd när jag fick ett meddelande från fina vännen Lotta på Västrarps gård, om att hon hade hö som hade passat min lilla prinsessa. Tala om att vara omtänksam, inget som hör till vanligheterna i dagens läge, tack fina Lotta för ditt erbjudande...och din omtanke. Det var inte första gången som hon har erbjudit mig hjälp! ❤️ 


Wilda står fortfarande i boxvila och drömmer att få komma ut till sitt gäng, men vi skyndar långsamt, vill inte ha fler bakslag. 


Hon får halm blandat med lite hö, plus mineraler och så klart sin medicin. 



Blir även lite extra ompysslad, hon fick komma ut i stall gången för att ryktas. Hon såg ut till att tycka om att få lite extra uppmärksamhet och det är hon värd. 


Snön vräker ner utomhus, får snart leta fram skidorna... det hade sett något ut jag på skidor ha, ha!!


Ja du, så har söndagen snart nått sitt slut. Imorgon en ny dag. 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: