Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 30 januari 2019

LYCKA FÖR MIG!

Jag kan inte köpa lycka för pengar, men att min lilla loppa Wilda mår bra igen, det gör mig lycklig!



Minst lika lycklig som jag, blev den lilla loppan  när hon fick komma ut. 



Fick göra en egen hage till henne, så jag tager vad jag haver ..... inte vackert, men grinden har sin funktion, hon blir i sin hage..




Hon kan se de andra hästarna även om de är långt borta, men de kommer hitåt när jag fodrar.



Avundsjuka blickar ifrån 
andra sidan. 

Fari demonstrerar sitt missnöje, med att vända den ädla sidan mot Wilda.




Om hon vill så kan hon gå in i stallet, dörren är öppen så det är bara till att trippa in.



Ja du, djurens välbefinnande är prio ett för mig.
Mår djuren bra, då mår också jag bra.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: