Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 13 juni 2014

Ost och ett glas rött vin!

Himlen såg oroväckande ut tidigare och det blev en urladdning med regn.... åskmuller hördes som bakgrund..... det blev inget långvarigt oväder, utan övergick till strålande solskensväder!!
Himlen visar ett fantastiskt skådespel, som är ständigt skiftande..... ingen tavla som man tröttnar på.
Fredag kväll och tänk!!.... mannen min är hemma i helgen, inget som har hört till vanligheterna det senaste året. Han har hjälpt vår svärson och dotter att bygga hus till dem i Danmark.
Så på min semester i sommar, ska jag förhoppningsvis tillbringa ett par dagar där. Jag får be tjejerna som rider här att hjälpa mig med hästarna om jag är borta ett par dagar... vilket jag hoppas att de vill.
Nu får jag sluta med att svamla en massa och hålla mig till rubriken!.. Osten och det röda.

Efter en god middag hade jag tänkt att mannen och jag ska ha lite god ost till ett glas rött eller två!!... gubben får öl till, eftersom han inte förstår hur gott det är med vin.
God avslutning på en god middag, tillsammans med mannen!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: