Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 21 juni 2014

Lugn tur, trodde jag!

Tänkte mig en lugn tur med en av hundarna.
Valde för omväxling skull landsvägen istället för skogen, men med facit i hand skulle jag ha valt skogen. Efter bara en stund på vår tur, rusar det ut en lös hund som gick till attack på min hund som var kopplad.... jag fick släppa ut han i kopplets längd så att han kunde försvara sig.
Tur för den andra hunden att ägaren fick tag i honom, för annars hade jag släppt lös min hund... kunde inte bara ha sett på då den andra hunden gick till attack gång på gång. Då hade det gått illa för den andra hunden... han hade inte haft någon chans mot Winston.

Början på " vår lugna tur "........ovetande om vad som lurar runt hörnet!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: