Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 21 juni 2014

Jädrans katt!!

Blir förbannad när en av katterna kommer hem släpande på en ödla som inte var helt död..... och bara lägger den på gården, för att sedan själv gå vidare!!
Det hade varit sin sak om han hade dödat och ätit upp den.....
Så jag fick gå till verket och avsluta ödlands liv. Lite otäckt när jag hade råkat slå av bakdelen och denna höll på att krypa av spaden hela tiden, då jag gick till gödselstacken för dennes begravning.
Det tog gått och väl ca 10 minuter innan bakdelen lugnade sig.... ville ju inte gräva ner den så länge som den rörde sig.
               Ett tråkigt öde för ödlan!!
Sitt du och skäms!!... men jag vet att det ligger i din instinkt och är helt naturligt.
Men jag kan inte hjälpa, att jag tyckte synd om ödlan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: