Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 28 juni 2014

Är gärna öm i baken!

När jag kom ifrån arbetet vid middagstid, var det tid för att ge mig ut på ännu en ridtur..... denna gången blir det tillsammans med Frida.
Vill ju gärna vara rättvis, så att alla hästflickorna får ut och rida.
Frida kom hit och fodrade samt mockade till hästarna, på så sätt kom vi iväg tidigare än om jag skulle göra det när jag kom hem.
Så det var bara till att hoppa i ridkläderna och ge sig ut på en långtur på hästryggen.
 

Då vi endast hade kommit en bit, kom regnet.....men vad då? vi är väl friskusar och inte gjorda av socker
     

.... senare under turen blev det åskväder vilket inte är speciellt trevligt.
 Så det blev till att styra kosan hemåt. Det blev en tur på gott och väl en o en halv timme, nästa gång får det bli en längre tur.
Det har blivit många ridturer under veckan och kommer att förhoppningsvis att bli fler allt beroende på vädret.......så det är väl inte konstigt om jag får ont i baken!! men inget ömkande här.......
har gärna lite ont i baken, för härliga naturupplevelser från hästryggen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: