Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 6 juni 2024

Förkylning igen!

 Usch nej, inte nu igen!! Inte många veckor sedan jag var förkyld. Då var jag kaxig och sa att jag inte hade varit förkyld de senaste tjugo åren, så nu kommer de på rad istället!



Är inte sämre än att jag har loppat fyra stolar ifrån Danmark, genom ett meddelande från en av döttrarna som tillbringar helgen på sitt Badhotell i Helsingör. Med ny klädsel så blir de fina och får bo med de andra stolarna här vid köksbordet.




Kanske får de en strykning med målar penseln, ja jag får se när de är levererade.


Min dag annars, ja jag har växlat mellan soffan och stallet, för djuren ska ha sin skötsel oavsett.



Imorgon ny dag och säkert nya krafter. Du får ha en fortsatt skön Nationaldag.

Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: