Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 25 november 2023

SÄLLSKAP I STALLET!

 Ja inte av min lilla hjälpreda Aurora, men sällskap av min lilla Wilda i stallet när jag jobbade.



Jag har haft henne inne i två dagar, då hennes gång inte var som vanligt. Därför får hon sträcka på sig i stallgången, jag medans jag arbetar i stallet.


Två dagar med halm som foder samt en dos Selevitan.
Det gäller att ta in henne, när hon visar minsta tecken.



Hon har sällskap av stallkatterna som kommer in till henne. Jag är också många gånger inne hos henne, hon är så duktig när de gäller att stå själv inne.






Jag tycker att hon verkar att svara bra efter dessa två dagarna, så imorgon ska hon få komma ut till de andra hästarna. Så jag håller tummarna för henne. Hon är min lilla favorit.

Kram/Ingela 



1 kommentar:

  1. Sicken sötnos och sällskap har hon ju av katterna :)
    Ha nu en skön söndag!
    Kram från ett kyligt Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: