Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 23 november 2023

Hästar för hela slanten.

 Min lilla hjälpreda var Pippi sa hon när hon kom hit igår, då gällde det att hänga  med i svängarna!

 Först blev det till att sitta upp på våra käpphästar och galoppera runt i huset!! Sedan ut för att hämta en riktig häst!


Så roligt att hon tycker det är såå kul att rida, jag hoppas så klart på  att det fortsätter. Som vanligt en tur också på gunghästen, det var häst för hela slanten.






Att få mata hästar och ulltottar med knäckebröd ifrån köksfönstret är extra kul. En bit till dig och en bit till mig, ja det ska ju vara rättvist.


Gammelhästen får gå lite själv som han tycker här i trädgården tillsammans med ulltottarna. Lite av Villa Villerkulla här, men vad då!!



Jag hade en gång stora rabatter, men hur ska man hinna med både rabatter och djur?? Jag hann det inte, så nu får det vara som det är. Gårdagen försvann som alla andra dagar, men vi hann med det viktigaste  veckomiddag och en hel dag med  Aurora. 

Kram/Ingela

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: