Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 7 november 2023

Nu har jag äntligen kommit igång igen.

Är det bara jag som tycker att veckorna bara swichar förbi. Dagarna blir kortare och kortare, hinner bara hälften av vad jag trodde att jag skulle hinna med. 


Känner mig ringrostig, det var flera veckor sedan jag satt på hästryggen. Regn och rygg smärtor har satt käppar i hjulet, men idag var det dax!!



Den här killen var den lycklige hi, hi, han gäspade så där som man gör, när man tänker ”inte nu!!” Men nu måste vi komma igång båda två. 

Så himla skönt att ryggen klarade ridturen, så nu är det bara vädret som kan hindra mig.



Eilifur behöver verkligen en bantningskur igen, ingen är så glupsk som honom, sommarens bete har satt sig på hullet igen. Så nästa gång blir det hans tur, då får jag rasta honom på en skogstur, ja livet kan vara hårt ”Eilifur”!!!




Behöver väl knappast berätta att jag är så nöjd med dagen.

Kram/Ingela photography 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: