Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 21 maj 2022

PADDAN FORTSÄTTER

 Jag har legat i med min egen komponerade träning i två månader och känt mig som en ovig padda där jag har legat på golvet!!


Lika ont i knäet och ländrygg, fast att jag har varit duktig och kört på varje dag. Annars är det lätt att gå den enkla vägen och strunta i träningen när jag inte har märkt något resultat!



Äntligen har jag tagit mig i kragen och varit hos en duktig fysioterapeut. Mitt träningsprogram var helt rätt, inget fel på det….men jag måste ge det tid, minst sex månader innan jag ska räkna med något resultat. 


Jag fick en guld stjärna av fysioterapeuten  för att jag rör mig så mycket som jag gör. Allt jobb här med djuren och ridningen blir till många kilometer dagligen…..det är bra träning bara det! 

Så det är bara till att lägga sig på golvet igen och kämpa på som en otymplig padda….inte ge upp!!!

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: