Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 24 maj 2022

DET KALLAS LIVET!

 Jag njuter utav varje minut av det som kallas livet….. ljud, dofter, smaker och färger.



Fångar alla små underverk som naturen bjuder på och lägger ner dom i min lilla minnesask.



Hästarnas favorit tur är hit, när träden dignar av saftiga äpplen senare på sommaren. Jag tar gärna också mig ett gott äpple när vi rastar här en stund….på våra turer. 




Ridturer ingår i min träning, så mycket vackert jag samtidigt får uppleva uppe i från hästryggen. Ständig förändring av grönska och blommor.




Regnvädret har fyllt på lite vatten i de små bäckarna.



Ännu inga smultron, men snart så lyser det rött i dikeskanterna.

Vad är mera sommar, än att stoppa ett sol varmt smultron i munnen?


Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: