Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 7 maj 2022

ALLA GILLAR GRILLAT!

 Ja alla vill vara med när vi ska grilla. Väl får jag väl ändå säga, att inte hästarna  och ulltottarna ville vara med på ett hörn!




Så var det den där gurkplantan som skulle köpas, det blev så klart köpt mer än den. När man som jag lyckas ta död på det mesta, behövs det ett litet lager att ta ut av!



En tomat planta, ifall mina egna som jag har planterat i växthuset går hädan….jag kan väl inte ha en sådan tur, att de bestämmer sig för att växa?


Hur många Lavendel plantor har jag inte planterat och drömt om en frodig inramning av lavendel till rosorna?? Ja det har jag tappat räkningen på. Det blev bara till en dröm, så några lavendel  blev det inte!!


Det blev till att försöka hålla händerna på ryggen, så mycket jag ville ha!




Lite fick jag med mig hem…..även den tänkta gurkplantan.


Nu har jag satt köp stopp för mig.….inga flera växter!



Ja nu är det till att hålla tummarna och hoppas!!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: