Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 8 december 2021

SKA JAG??

 Ja så kommer frågan, ska jag eller inte….skicka de där vanliga  julkorten med posten?


 Tror att jag ska hänga med det som kallas utveckling i år , för det beror då inte på någon lathet hi,hi….att istället bara klicka iväg en personlig bild eller varför inte en video?….ingen post som kommer bort!


Jag har svårt att känna den där riktiga jul känslan, granen står här med sina tindrande ljus och snön ligger djup där ute. Hyacinter både här o där men ingen jul känsla!


Det är väl bara till att vänta och se, kanske tända flera ljus och köpa flera hyacinter??? 


Baka de där julkakorna som jag hade tänkt skippa eller göra lite eget julgodis istället för den där köpta?



Kram från Ingela


 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: