Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 4 december 2021

SÅ HÄR PÅ EN LÖRDAG.

 Det har kommit mera snö under natten, så i allt ligger det så där en fyrtio centimeter här nu.

Jag har varit ute och tagit lite bilder, en får ju passa på medans träden är klädda i ett vitt täcke och att barnbarnet ställer upp som modell.



Det är så förtrollande vackert ute, jag får liksom nypa mig i armen…så otroligt vackert med all denna snö.


Imorgon andra advent, nu går det snabbt….kanske dags att börja baka lite. Ja lite, för några mängder blir här inte bakat längre, för att sedan slängas efter julen. Lite är lagom!!

Nu ska jag iallafall, unna mig ett glas rött och några goda ostar.

Kram från Ingela 




2 kommentarer:

  1. Åhhh magiska bilder!!! Som vanligt!!
    Önskar dig en andra advent....
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. En härlig andra advent ska det stå!
    Kram

    SvaraRadera

Kommentar: