Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 14 december 2021

LAGOM MED PYNT HÄR HOS OSS.

 Jag har fått pyntat lite ute i lusthuset, även hästarna har fått lite mysigt inne i stallet med en liten gran och ljus.



Hönsen har fått jul pedikyr, för att hålla rätt på vem som är klar, sprayade jag dom i nacken med chockrosa färg. Skulle så klart varit röd spray istället, nu springer det omkring chockrosa höns här i hönshuset.

Får väl göra lite jul fint imorgon hos ulltottarna.


Julkänslorna börjar så smått smyga sig på, trots att snön så sakta börjar töa bort. 


Gräddade go rånen på köksspisen, en vedbit i spisen och smet på järnet…det var då ingen risk att jag frös!! Trodde jag skulle få värmeslag…pust!!!

Glöggen är inköpt, men någon älskare av denna dryck är jag inte…..ja se traditioner.


  Massor av jul pynt har jag inte, det blir lite lagom med gran, ljus och äpplen som ger julkänslan.


Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: